Wednesday 31 October 2012

Mjalis Sua Raya UiTM

Assalamualaikum....


memang blog aku ni dah tunggang terbalik dah ni...kahkah..

sabo jer lahhh ekkk...


oh yer...i nak bagi tau...i dah mula berjinak2 pakai jubah...

BUT...BUT...pakai jubah bila hari kerja yang boleh duduk senang lenang jer..sbb aku tak tahan panas....


masa aku berjubah ni time sambutan hari raya peringkat uitm...buat nya plak di padang kawad nun haaaa...

mak aiiiii panas okey....meleleh-leleh dah peluh ni wei hahahaha...



pembukaan majlis tu di serika dengan tarima oppa gangnam style...


uiiii....tahan panas ni...sebab nak berposing sanggup okey...


haaa ako tengok kat tangan aku tu....aku pegang kipas tangan okey...

memang benda tu sentiasa di tangan...asyik berkipas aku...panas-panas...



dok dalam khemah pun panas...


hambikkkk kooo...siap berpurdah bagai...
tema nya plak ala-ala arabian....

so kat majlis tu memang dah rasa macam duduk kat mesir dah...semuaaaaaaaaa berjubah dah...cuma warna jer yang meriah...macam2 jubah berwarna ada...

tak silap aku...aku datang sini 1 jam jer kot..lepas tu aku cabut balik fakulti ...hahahaha ...biasalah puteri lindungan bulan yang dah kertu kan....haruslah akak kena menjaga dari sinaran matahari...puiiiiiii


toceh...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...