Friday 5 October 2012

23.07.2012

Assalamualaikum.....


maaf ler korang yer...banyak entry yg telah di postpone ke belakang...yg banyak berlaku time sebelum puasa..semasa puasa dan selepas puasa...but aku tak tau mana nak mulakan dulu...

serius sangat banyakkkkk kejadian yang berlaku time tu...yang sedih yang gembira...semua bercampur2...maybe sapa yang follow twitter and fb aku dh tau dah...tapi aku tak tertempek lagi kat sini...aku tak tau nk tulis apa...sbb cerita tu buat aku down sekejap...


alhamdulillah...aku dah berumur 27 tahun okey *akak dah rasa tua*

so celebrate pun just kecil kecilan jer lah..tu pun makcik pakcik aku yang ada sama...time ni serius macam takda semangat nak keje..nk berpoya2...sebab duduk berumah tangga di hospital...


muka senyum yang banyak sangat perlu di sembunyikan... :(

but pape pun..thanks to makcik pakcik aku yang senang hati dan sudi celebrate birthday aku...luv u all...


just makan2 lepak2 minum jer lah ngan anak beranak dia...tu pun dah kira besar rahmat nya...nak tunggu pakwe celebrate bersama memang takda lah kan...kahkahkah...


tahun lepas celebrate di Bandung waktu holiday dulu...

then terima berita paling sedih jugak 2 3 hari lepas tu...tahun ni pun sebelum birthday aku 2 3 hari pun hadap berita paling sedih jugak..serius aku down time tu...so orang kata apa tu...takda semangat nak celebrate...

bab sedih2 tu kalau aku rasa boleh citer..aku tempek nnt...nanti2 lah ekk....

pape pun aku dah 27 tahun ni...still available yer...muahaha...tak kisah lah tu kan...urusan jodoh ajal maut ni semua di tangan Allah...aku redha kalau aku kahwin lambat atau sebalik nya...aku harap aku menjadi lebih baik dari sebelum ni...dimurahkan rezeki...di sihatkan tubuh badan...

dan semoga tidak dihujanni lagi dengan soalan BILA NAK KAHWIN YER ? ahkak stress

hahahahahaha okbai



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...