Monday 27 May 2013

Tong-Tong Yang Di Sayangi

Assalamualaikum....
Kenapa aku cakap entry cenggitu ? Sebab ni tong2 menyimpan segala macam jenis handbeg aku..hahahaha
Almaklumlah duduk umh sewa ni kena lah pakai toyogo...lain lah kat umah sendiri boleh lah buat wardrobe best gila...siap ada cermin-cermin gitu macam dalam citer sex and the city..hahahaa berangan tak nak kalah..
Ni kes semalam lah ni...tak tau dah aku nak pakai handbeg yang mana...ai is dah takda handbeg #ayatmintalempang#
Jadi aku punggah lah satu tong ni...tong ni aku asingkang mengikut yang selalu di guna pakai..
So kalau pic yang duk bawah meja tu tong merah dan kotak tu adalah yanv dah lamaaaaa tak berusik... sigh..
Aku tak tau bila lah plak aku nak spend time nak geledah dalam tu then nak buat 5s...insyaallah maybe tak lama lagi...
Tapi beria jer pun aku punggah ni semua bagai..last-last pakai handbeg baruuuuuuu hahaha...yg baru aku rembat di kitchen alamanda...oh dorang tengah buat sale gila2..dah lah ada warna merah plak tu...sesuaiiiiii
Kalau kat kitchen ni aku suka borong cadigan dorang...mak aiii super duper selesa...2 helau rm69 jer..murahhhhhhh
Okey stop dulu yer...ada keje ni..tgh nak buat homemade ais krim...sebab ada visitor dr penang...sehingga berjumpa lagi...
Daaaaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...