Friday 24 May 2013

Aktiviti Malam Minggu

Assalamualaikum

Muahahaha lama gila aku tak update kan?

Takpa-takpa kita kayuh pelan-pelan yer...ni pun aku update via hp jer...

Kalau nak tunggu update via laptop memang entah bila lah yer...hehe

Malam ni malam minggu...lepak kat rumah jer lah dengan housemate...layan movie layan tv...macam-macam layan lah...

Sambil makan colek jambu makbee...fuhhhh sedap gila...pastu gelak bagai pelakar..hahahaha nasib lah jiran-jiran semua yer...

Malam ni kena tido awal ni..esok pagi banyak aktiviti lagi ni menanti..

Kalau sempat esok aku update dan dan tu juga..hahaha berdoa semoga dapat lah aku update...

Lepas ni maybe banyak kot aku update via hp...senang kot...ambil gambar terus post di apps blogger...setel...

Okey lah..nak sambung nonton ni...

Daaaa

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...