Thursday 30 May 2013

Kaki Wayang : Fast & Furious 6

Assalamualaikum..




ngeh ngeh...

sejak FF6 ni keluar..aku dah 3 kali okey menebeng kat panggung wayang ni....yerrr 3 kali okey ! mampooo ? hahahaha

sejak dari FF1 sehingga FF6 tak pernah miss lagi lah menebeng kat panggung wayang...oh kalau yang baru kena aku...aku adalah kaki wayang tegar okey...

untuk FF6 ni..aku dah beli tiket 2 hari sebelum citer ni kuar...kalau lah kata hari ni keluar then hari ni juga nak pergi tengok...jawab nya...datang tengok poster jer lah yer...

best okey movie ni..tak sia-sia lah bayar dua tiga belas hinggit untuk tengok movie ni...

eh bukan movie ni jer au duk ulang tengok...iron man 3 dah 3 kali juga..hahahahaha...

agak nya selagi panggung wayang tu tak turun kan movie ni..mahu nya aku menebeng lagi ni..kihkihkih...



daaaa....


p/s : tak sempat lah nak kejar buat entry setiap kali pi tengok wayang..konon2 nak buat review..last2 review entah ke mana..hahaha...maklum lah dalam bulan ni sajork 6 citer aku pi tengok...! hehehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...