Wednesday 20 February 2013

sekali sekala demam

Assalamualaikum...


korang kalau demam biasa lama tak..?

aku kalau demam kan...uiii makan masa paling lama 2 minggu...sekarang kan kalau demam  tak macam dulu...dulu kekadang tak makan ubat pun takpa...just take rest tido ke apa...sekarang takda makna nya..kalau tak kena ambil darah tak sah..


so demam aku hari tu kena time nak malam dah..dah rasa seram sejuk dah ni...nasib baik housemate aku mira ada kat umah....

so dia tolong hantar aku ke DEMC...ada lah 4 5 orang sebelum aku tu...tahan jer lah tunggu...


bila jumpa doc...check punya check temp aku sangat tinggi...so dia nak ambil darah lah takut demam dengi jer..sebabb aku ckp aku ada sakit kepala...sengal2 badan gitu...

so tadah tangan lah kat situ...then aku sekali minta check kan blood group aku apa...alang2 dah kena ambil darah ni...


ouchhhh boleh tahan sengal okey....then check2 tu result nya takda denggi tapi ada jangkitan kuman dalam darah sikit...tu sebab buat aku demam...

aku ni demam biasa nya bercampur ngan naik tonsel...perghhh sapa2 yang ada tonsel tau lah seksa nya macam mana nak makan minum...sakit nak menelan...



haaa hambik ko...sebakul ubat aku kena telan...



alhamdulillah seminggu lepas tu aku dah kebah...cuma tonsel tu still ada lah sikit2...tonsel ni memang habis adik beradik aku semua ada...abah aku lah pembawa nya..hahaha...

so bila dah kebah...mari lah kita reward kan diri sendiri...


tadaaaa......reward diri sendiri hehehe....lagi pun ganti kan purse aku yang dah lamaaaaa lusuh tak bertukar2...so dikesempatan kebah dari demam kita beli purse...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...