Tuesday 26 February 2013

misi berjaya di Midvelly

Assalamualaikum....




oh makkkk...tetiba fefeling macam Puteri Kate le pulokkk...hahahaha

idok lah aku nak pakai macam ni bila keluar okey...ni aku melaram dalam kedai jer pun sambil tunggu my fren shopping...time ni we all pergi Midvelly time weekend...

dengan membawa misi yang amat besar...hiks..

memula misi kita tengok wayang dulu....itu dah mesti okey...tak tengok wayang tak sah...


okey ini misi kedua...yesssss.... macam wayang lah jugak...kalau keluar mesti tengok wayang...pas tengok wayang mesti makan...macam tu lah rutin nya...

kali ni pekena teppanyaki tersedap di Midvelly...serius sedap... ! korang try lah nanti kalau ke Midvelly...harga pun berpatutan...


haaa..hambik ko...macam di order nya...semua sedapppp....

sambil entry ni ditulis...air liur dah berdegup-degup aku telan ni..hahaha...

dan misi terbesar adalah mencari durian crepe...!!


akhir nya jumpa jugak......

aku dah selalu dah makan durian ni...kat shah alam pun berlambak...kat SACC Mall..kat Plaza Masalam kat even yang di order pun aku dah pernah belasah..

but untuk mencari yang sangat sedap tu susah okey...riki punya riki punya riki akhir nya hati melekat di Midvelly...serius sedap okey durian crepe nya...

semua cukup...durian nya cukup..crim nya cukup..eh bak kata semua cukup lah...rm10 satu bekas...dalam tu ada 6 biji...

kalau korang ada tahu tempat best durian crepe ni kongsi2 ler disini...boleh kita try-try plak....

nak buat sendiri memang tak lah kan...kim salam lah bebanyak..hahahaha



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...