Tuesday 26 February 2013

addicted puzzle

Assalamualaikum


korang pernah tak addicted sesuatu benda..?

kalau aku nak list kan addicted ni..makaiiii banyak lah kan...hahaha...so aku ambil salah satu nya adalah main puzzle...

yesss...aku suka main puzzle ni...tak makan tak minum pun takpa...kalau dah dapat puzzle ni...

so dulu2 puzzle main puzzle yang anak patung tu kan...cantum2 baju lah..kasut lah..handbeg lah...pastu puzzle lekat2 tu..buat pemandangan lah..macam2 lah kan...korang pun pernah kan main puzzle tu...uiii memang aku suka lah...

so hari tu aku dok mencari2 lah benda alah puzzle ni...pusing punya pusing punya pusing lah...dah macam2 tempat dah aku pergi..akhir nya aku jumpa di Populor IOI Mall...yessss


hahahaha...hambik ko....6 kotak sekali aku zassss...

lagi best ada plak buy one free one...so dengan 6 kotak aku hanya bayar 3 kotak sahaja...lagi 3 kotak dah free...semua nya dekat rm80 kuakuakuakua...


haaa...ni puzzle bodoh yang aku beli sebelum aku beli puzzle kotak2 kat atas tu...hahaha yang ni rm5 hinggit jer satu...

belum dapat puzzle cerdik...kita belasah lah lah main puzzle bodoh dulu...lepaskan gian lah dulu kan...


ni projek pertama buat helikopter...yang ni semua jenis guna lego...so takda lah susah sangat...cuma agak pening2 jugak lah...tapi dia kan ada SOP nya...so ikut jer lah...

yang ni okey lah sikit...takda lah mencabar sangat2...


yang ni plak buat Tank askar...

ni pun lego jugak...berhempas pulas jugak aku yang ni...sebab time nak buat badan dia tu agak pening sikit...hahahaha...tergaru-garu jugak aku dibuat nya...

but jangan putus asa...kita rombak balik...bina balik...


yang ni buat helikopter ...eh helikopter lah kan macam ni kan...

yang ni benda nya besi pulak...semua kena pakai skru2...siap dia bagi pemutar skru tu lagi..tapi yang jenis besi ni lah agak susah sikit....

sampai merah2 lah jari nak memutar nak masuk kan skru2 tu...tapi best...seronok gila buat puzzle2 ni..

jadi time bosan2 tu takda lah aku mengahdap dindin tu 24 jam..sekurang2 nya takda lah aku bantai membuta jer..hahahaha...

lagi 3 kotak kebetulan aku nak balik kelantan..so aku bawak balik kasi adik aku plak main...nasib baik semua jenis suka main puzzle...

sekarang kalau aku pergi kedai buku...memang aku cari benda2 ni dulu..hehehe..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...