Wednesday 28 November 2012

Team Building Kg.Gajah Perak

Assalamualaikum..


Untuk tahun ni kan...ni lah first aku ada team building kat luar dari uitm...AKHIR nya...huh susah betul nak bawak rakyat-rakyat fakulti ni keluar...kami dah bosan dah ni...kahkahkah..

alah kalau keluar team building pun bukan nya bawak pergi pantai ke...keluar negeri jauh-jauh ke....balik-balik ke Kampung Gajah Perak ler kiteeeeee....

but okey lah..sekurang-kurang nya keluar jugak dari kempompom kita...kenal dunia luar sekali sekala...


oh yer....kasut kami sama...hahaha

kasut aku ngan minah tu warna terquise...cantikkkkk...semua orang suka tengok kasut kami sama...


with moktie...minah...aku...dan kak ct...

time ni tengah tunggu bas...bas kalau uitm sewa dari luar memang ler memanjang macam ni tau..bencikkkkkk....

janji pukul 9am...pukul 10am baru sampai...eeeee stress aku...dah lah panas semua..meleleh-leleh dah turun nya....hilang kegojessan aku dah ni...


ok acik dah takda tempat..so merempat lah dekat sebelah abg driver...hahahaha...no no no no...ni aku jadi tukang select lagu kat dvd player bas ni...

ada retis dalam bas nak karoke...so mengisi masa lapang kita karok jer lah...

then sampai sana...adalah sangat terkejutttttt...Kg.Gajah sudah berubah wajah...pastu kami stay kat blok baru...sangat terkejut okey...sebab..sebab...bilik dia adalah super cantikkkk...


then ni bilik nya sekarang...kelassssss dah macam hotel...
ada dua katil single...siap dengan selimut yang sangat besttttt...lembut...


pastu siap ada towel yang di tukar setiap hari...ada shower gel dan shampoo cap botol UiTM...hehehe sweet...


ada siap almari...ada meja tulis...uiii...selesa sangat2...


rupa toilet bilik tu..

dulu aku ingat masa aku induksi 6 tahun lepas gitu lah..bilik air kena kongsi ngan bilik sebelah...dia buat bilik air yang attach ngan orang sebelah...

cuma dulu dalam bilik ada tv..sekarang takda tv..tapi di upgrade kan bilik air tak payah kongsi-kongsi lagi...



ni gaya orang yang bergayut ngan pakwe tetiap malam...berbungkus habis...
pastu dia ingat aku tak dengar apa yang dia cakap..kahkahkah...


team building start...harus berposing dulu..


dalam kelass...


pastu ni aktiviti dalam kelas..ni salah satu nya lah...ko kena lukis gambar ko kat kertas manila ni..lepas tu ko kena kasi2 kat kawan lain...

then dia orang kena komen lah apa pasal ko ni...yang aku tak tahan cer korang tengok list bawah sekali....

acikkkkkk stressssss hahahahaha


ni gambar yang aku lakar sendiri....

sama kan..sama kan...hewhew


my team...khilafah..


time presentation...


tetiap pagi kami kena bersenam okey...dah rupa macam kena buat latihan askar jer...




yay...last day...bergambar ramai2..


team food tech...muahahahaha...

tahun ni...ni lah first time kot fsg hantar staf keluar...hahahaha...sedehhhhh acik...

maybe tahun depan mari lah kita berdoa semoga di hantar keluar ke tempat lebih best...aminnnnnn



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...