Thursday 29 November 2012

Sepetang di Jakel Shah Alam

Assalamualaikum....


bab bershopping acik memang sukaaaa....

gila ko...pompuan mana tak suka shopping...meh ko cakap ngan aku..pompuan mana tak suka shopping...

kalau jumpa aku memang nak tanya..ilmu apa dia pakai sampai dia tak suka shopping...satu anugerah tak terhingga buat dia tu...

okey...actually aku ada event nanti dalam bulan disember...so haruslah acik kena cari baju yang deboom sikit kan...deboom pun atas lah sikit dari tempat selalu aku beli kain..moh ler kita ke Jakel...


serius...kain pink ni memang aku berkenan-kenan sangat lah...eeee macam dah meronta-ronta dah nak ni...but dia ada banyak macam jenis warna..

tapi tailor aku cakap..agak susah nak jahit kain macam ni...sebab sulam dia tu agak tebal...takpa2...so hari tu aku tak beli lah...ko tunggu ekk...tunggu okey...


so acik ambil lah kain ni...punnnnn cantik jugak.... rege pun boleh tahan cantik...but okeylah sekali sekala jer kan...

nak beli tetiap bulan...pokai lah acik...


baju pink...kain terquise...hiksss...cantikkkkkk


taraaaaaa.....sepasang baju kurung..

now dalam proses jahitan....tunggu 12.12.12 nanti ekk.... :)))




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...