Monday 5 November 2012

Red Box IOI Mall Di Malam Minggu

Assalamualaikum....

korang apa aktiviti di malam minggu..?

aku kalau kat umah sewa aktiviti aku tido lah kot..kahkahkah...
kalau gi umah pakcik aku baru lah bermacam-macam aktiviti yang ada... aku sukaa :)


biasa kalau umah pakcik aku dia suka merayap memalam ni...pastu timing tidur aku pun dah tertungang terbalik...

yer lah kalau dah kuar umah kul 11...pastu merayap sampai ke downtown cheras...pastu makan-makan lagi...jengjalan lagi...balik umah dah kul 3 4 pagi...

pastu layan movie plak kat astro..orang bang subuh..aku baru nak masuk selimut.. hiks..


so biasa nya we all pergi karoke di Red Box IOI Mall...


kalau tak karok...we all pergi tengok watang...


sumpah aku tak pandai nyanyi pun..kahkahkah...

tapi lagu kalau korang dengar pun boleh pekak telinga kot time aku nyanyi...tak leh lah lawan makcik aku...dia memang pandaiiiiiii nyanyi...


sang burung gagak sedang nyanyi...muka takda feel..kahkah



anak-anak pakcik makcik aku semua pandai nyanyi...kagum dan maluuu diri ini kurasakan...budak umur macam ni pun dah pandai nyanyi...


aku pandai jugak....aku pandai posing jer....




kebetulan time kita orang pergi Red Box ni...time halloween...

dah macam masuk umah hantu aku rasa...bersepah hantu yang aku tengok pun nak gelak...tapi sepupu aku Baby sampai nangis-nangis tak nak masuk...

hari tu...makcik aku book dari kul 8 malam sampai kul 12 malam jer...sekali ngan dinner situ...berulang2 lah aku dok punggah...orang lain nyanyi aku pun nyanyi..tapi perut aku lah yang menyanyi...hehehe

lepas tu...entah macam mana...orang Red Box tu tambah masa lagi kat kita orang sampai kul 4 pagi...hahaha ko ada..??? sampai kul 4 pagi okey duduk nyanyi...

makcik aku sampai serak dah suara...pakcik aku anak-anak dia sampai tertido-tido dah kat sofa tu...nasib baik sofa best...tapi sejuk yang hamat okey...

tapi okeylah..untuk aktiviti family sangat okey..bilik pun besar...selesa...nak sambut birthday party pun okey... :)

lagu kegemaran aku sebenar nya adalah koleksi dangdut..kahkahkahkah...




1 comment:

  1. he3.. nk tanya.. rate harga berapa ek??? kalu buat family day kat situ oke x???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...