Saturday 29 November 2014

To Emmy Narina : Good Luck And Take Care Beb.. Miss You So Much :(

Assalamualaikum


hemmmmm....serius sedeh...

bila di belek2 balik kan beb...kita tak banyak gambar bersama..ni jer yang dapat aku korek dalam simpanan aku...tapi sekurang2 nya ada juga gambar ngan ko kan...

actually emmy dah dapat keje baru di kuantan nun jauh di sana...lepas ni takda dah lah gang nak berjimba jimba..makan makan bersama lagi sobsobsob :(

rasa kehilangan jugak lah...sebab emmy lah kawan paling dekat umah kami ni..so kekadang kul 11 12 am pun boleh keluar lagi pergi ngeteh kat mamak...lepak tengok bola lah...eh macam2 lah...sebab ni je kawan aku yang belum kahwin lagi...so senang nak pi mana2... :(

dia juga suka ajar aku try makanan baru ni...dari yang tak gemar korean food sampai dah jadi peminat tegar lah...dari tak suka RM sampai obses lah kat RM sebab dia semua...lepas ni takda lah gang korean food aku.. :(

lepas ni pun takda lah orang nak sampai kan gosip2 retis kat aku :(

sigh...x pa lah..nak buat macam mana kan...mungkin dia lagi berjaya di sana...

tak tau dah nak tulis apa..sebab banyak kot nak citer...tapi dah tak tercerita dah ni... :(

tak tau lah dia baca ke tak...tapi aku nak juga buat entry khas untuk dia :(

Emmy Narina bt Amin Zaki

aku ucapkan semoga mu berjaya di tempat baru...
banyak kenangan kita bersama kan...tapi harap2 mu tak lupakan ku di sini...
jaga diri mu kat tempat orang tu..
kalau ada masa free datang lah shah alam ni...boleh jumpa mu lagi...
kalau aku free inshaallah aku datang jenguk2 mu di sana tu...

kerja elok2...kerja rajin2...
jangan sesekali mu terus mendongak ke atas...sesekali mu tunduk kebawah yer...
aku sentiasa doakan mu semoga berjaya semoga dapat capai apa yang mu idamkan selama ini...

pape still keep in touch beb 
kalau ada masalah or nak ngadu mu tau kan nak cari aku kat mana..
walau mu jauh nun disana...harap kita still frens frens forever..
teruskan kejar kaka dayang dan kaka ocha mu...
aku tabik kat mu yang setia kejar kakaretis mu itu tanpa kira masa dan RM :)

pape pun..thanks beb selama ni teman aku kesitu kesini
makan2...belanja aku makan..tengok wayang semua..
halalkan makan minum ye...aku pun sama cenggitu..
aku minta maaf kalau ada buat mu terguris ke apa...

kalau ada orang buli mu...roger2 aku terus tau..hihi

pape pun...good luck beb !

and

i love you and miss u :(

lots of love

ciksue :)






















daaaaaaa....

:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...