Friday 14 June 2013

MiFT UNiSZA Kuala Terengganu : Scout Inn Resort,Telaga Batin.

Assalamualaikum

taraaaa...ni lah tempat untuk batalion Food Tech nak menginap..
Scout Inn Resort

kenapa perlu menginap disini ? sebab di sini menyediakan dorm yer...alkisah dah bawak student-student sekali kan,,so nak jimat kena lah sewa hotel yang ada penginapa dorm

so meh meh kita tengok bilik nya dulu.....
bilik nya bagi aku adalah best juga okey...up to date lah jugak...siap ada beranda lagi...

kerusi sisi nya...

dari pintu nya...

sila abaikan beg-beg kat tepi tu semua...sebab bila masuk dah golek-golek bagai atas katil baru teringat nak ambil gambar hahahaha

bilik nya ada yang katil single dan ada yang katil queen..sila request jer nanti

beranda nya...sini ada 2 tingkat jer...so aku dapat bilik atas..takda lift yer,,,sila panjat tangga

abaikan juga kain-kain tu semua...hahahaha
tv tu memula macam tak leh pasang..sebab takda cable...haruslah aku tepon dan datang lah abang ni nak betulkan tv...dan betul2 kan tv tu malangnya dapat chanel tv3 sajork...hemmm jadilah


bilik air nya


ni lah rupa tv nya sebelum di baiki

ni dari beranda bilik aku

yang aku suka adalah hotel nya dekat gilaaaaa ngan kedai-kedai makan yang best...

kedai makan yang seafood celup tepung semua nya....ada satu kedai tu dah lah murah...pastu sedap pulak tu...tapi kedai dia takda nasi...dia 100% semua seafood celup tepung...ada jual keropok lekor lah...air kelapa..perggghhh aku suka okey...

ko bayangkan sepinggan udang celup tepung baru rm5...ikan kembung celup tepung sekor rm2...tak ke tamak nya aku order macam-macam okey...hikhik

kalau kat Shah Alam...bertanduk lah ko nak menunggu orang jual udang celup tepung sepinggan rumbu rm5...hahaha jangan mimpi lah...

kat tepi-tepi resort ni banyak gila kedai-kedai makan...ko pilih lah nak makan yang mana...

pantai pun dekat...siap ada kereta kuda lagi untuk sesapa rasa nak naik kereta kuda..tapi sila bayar okey...

lepas tu dekat lah sangattttt dengan airport Kuala Terengganu...

yer yer aku tau...ni haaa aku tempek okey alamat resort ni...

bab harga sila jangan tanya aku yer...aku tak tau..sebab semua UiTM yang bayar...cuma dia takda penyediaan makan jer kat resort tu...makan kena sendirian berhad...hari tu kita orang memang tempah yang sorang kedai makan ni....student aku yang carikan nombor nya...so kalau sapa nak sila email aku..

jadi setiap pagi bfast dia akan hantar ke resort siap bungkus..senang kan..untuk 2 hari aku just bayar rm12 jer untuk bfast...nasi dagang !

Scout Inn Resort
Kem Pengakap Tengku Muhammad Ismail,
Telaga Batin , 21300
Kuala Terengganu,
Terengganu

Talefon : 09-6623100



tadaaaaa...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...