Thursday 13 June 2013

Day 1 MiFT UNiSZA Kuala Terengganu : Bertolak

Assalamualaikum


hahahaha kahkahkah berzaman okey aku baru ingat nak tempek entry ni....

kejadian ni berlaku bulan 3 hari tu start 14hb - 16hb 2013 hari tu...so batalion food tech ke MiFT di Univesiti Sultan Zainal Abidin Kuala Terengganu....

so malam sebelum bertolak...haruslah aku kena prepaire barang2 aku kan...

so aku nak caption panjang ebar pun dah susah kan..dari lost track...so mana pic aku boleh caption..aku caption...hehehe...my bad !

 gadget2 yang sedang dicharge

pakaian untuk 2 3 hari

 bergambar wajib....ni haaaa sapa yang rindukan cikwankembang...dia sihat walfiat okey...tu berdiri sebelah kanan tu...hahahaha...

dalam bas pun wajib bergambar


 ahkak memang suka tido yer...dapat cium bantak busyuk lenaaaaaa

 cikwankembang control ayu hahahahaha

 okey ni dah sampai Unisza...pi check line dulu...pasang apa2 yang patut dulu sebelum balik hotel

kenderaan kami

tempat kami berteduh untuk 3 hari 2 malam

seterusnya next entry okey....

berdoa semoga entry tak tertinggal jauh nak sambung hahahaha



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...