Wednesday 3 April 2013

Kaki Wayang : G.I Joe Retaliation

Assalamualaikum..



sapa dah tengok citer ni....

heemmmm entahlah...aku rasa macam kurang sesuatu citer ni...macam tak kick pulak...pastu dan dan si Duke tu mati plak..adoiiii....

but okey lah kalau anak2 korang nak tengok...boleh lah layan...tapi bagi aku kalau nak suruh pergi tengok lagi hemmmm erkk erkkk jugak lah...

baik aku tengok Olympus Has Fallen..hahahaha






so kali ni aku tengok G.I Joe ni 3D..sebab yang biasa dan yang 2D that day dah penuh kaw kaw...nak tak nak terpaksa lah aku ambil yang 3D...

ni time aku ngan emmy back to back tengok movie...

but citer dia okeylah..still sama plot nya...masih memburu cobra dan zartan...last2 zartan plak dah mati kena bunuh ngan storm shadow sebab zartan yang sebenarnya bunuh tok guru masa dia kecik2 dulu...

jadi dia pun nak balas dendam dan bergabung nga G.I Joe buru gang2 jahat...tapi Cobra plak boleh terlepas gitu gitu jer...hek eleh...

rata2 kawan aku cakap G.I Joe kali ni macam tak best jer...



Penilaian                   : * * *  ( 3/5 )

Harga                       : Paradigm Mall ( rm18 ) 3D

Klasifikasi                  : P13

Genre                       : Aksi

Bahasa                      : English

Durasi                       : 139 minit

Pelakon                     : Channing Tatum , Dwayne Johnson , Ray Park , Bruce Willis

Sinopsis                      : 


The G.I. Joes are not only fighting their mortal enemy Cobra; they are forced to contend with threats from within the government that jeopardize their very existence.


Tadaa....selamat menonton.









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...