Tuesday 4 December 2012

Mari bersenam

Assalamualaikum...


entry tak leh blah..kahkahkah..

bersenam lah sangattttt...time aku balik awal memang aku workout lah...kalau dah balik lambat..lemau dah badan ni..terus mandi then bom bom atas tilam terus...perghhhh best wooo...


ho ho hoiiiii...bend ani dah 2 bulan dah sampai...yer yer yer...aku baru nak tempek sini kan..hahahaha...

but okey lah benda ni...mak sukaaaaa....sebab nya kan...

1) masa aku beli adalah promotion...so sangat2 lah murah...harus acik rembat...
2) benda 4 in 1 ... ada jongging...ada massage...ada twist body...dan ada sit up...bagus kan bagus kan...
3) lepas tu benda ni adalah jimat letrik...sesuai lah ngan acik kan yang duduk umah sewa jer ngan kawan2...jadi bila aku nak jongging jer...just naik atas platform tu then set masa..then jalan jer lah...tak payah nak sambung2 elektrik...kecuali kalau nak guna massage memang kena pakai elektrik...


ada treadmil haruslah kena ada kasut kan....alasannnnnnn

padahal memang nak beli kasut baru pun walau pun dah ada...ada tu ada..tapi kasut dah lama..hahahaha...

jadi bila duk jalan2 kat Setia City Mall tu..sampaikan orang2 meniaga tu pun dah kenal muka aku hari2 menebeng kat situ...aku pun dah jatuh hati ngan kasut di atas..

moh ler kita rembat...darui aku duk remuk redam memendam perasaan tetiap hari kan...jadi kena lah lunaskan nya...

from skechers...hewhewhew...rm289

sedap okey..selesa...memang sapa2 yang kalau jogging atau jalan lama2 memang sesuai pakai skechers ni..

masalah nya bukan kasut jogging jer aku terbeli time tu...ngan sandal sekali aku beli..muahahahahahahaha.... so total2 dah jadi rm400++ kahkahkah..


oh mek gebu sukaaaaaaaa...

hahahahaa...now malam2 sambil layan astro workout ler kitewwwwwww



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...