Monday 10 December 2012

berjinak-berjinak...bershawl shawl

Assalamualaikum....


hewhewhew...sekarang kan aku tengah berjinak-jinak lah kunun nak pakai shawl..

sebelum ni memang nak try...tapi tak ter try try lagi..sebab satu takut tak terpakai jer..hahaha tahu lah aku ni kan...bab-bab tahi ayam ni memang selalu jer terjadi..jadi meh ler kita slow2 bershawl...


aku beli shawl pun ala-ala murah jer dulu...sekadar nak mencuba..beli dalam rm10 hinggit jer selai...lepas tu beli anak tudung yang basic kaler...yang boleh pakai yang segala jenis kaler shawl..mudah kan...


soooo....time pakai shawl ni...time pergi keje belah cuti jer lah...kalau time weekdays aku sah2 lah pakai tudung plain tudung sauk macam tu jer...

tapi kalau time pakai shawl aku memang bawak tudung spare...hahahaha...sebab agak-agak kalau rimas ke apa...sah-sah aku cabut pakai tudung lain..but okeylah kan...slow2 katakan...


ni try pakai anak tudung orang panggil anak tudung ninja...maybe agak sesuai ngan bentuk muka aku kot...kan muka aku ni muka bulat...so bila anak tudung ni ada segi-segi sikit sesuai lah kan...takda lah nampak bulat sangat kan kan...


and yay....sesuai jugak lah aku rasa....walau korang rasa nak muntah hijau pun kan...kahkahkah...

then yang lagi acik suka...acik dapat free -free jer anak tudung ninja ni...3 4 helai jugak lah...hahaha terima kasih kakak kembang...sebab bagi banyak anak tudung and shawl untuk aku test...

nanti kalau ada masa sesuai..meh kita bershawl yer....

cung dok ???

gila ko tak cung...hahahahaha






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...