Tuesday 20 January 2015

Gerai Aroy Aroy Thai Tomyam Plaza Alam Sentral

Assalamualaikum


hihihi tak memasal pulak blog aku dah macam jadi blog jalan jalan cari makan kan ? tapi no hal lah...sharing is caring kan...

dalam busy duk siapkan projek baik punya bulan 2 nanti...makan tehtap acik makan hokey...

okey kali ni nak kongsi lah sikit kedai lain pulak....

maybe setengah orang dah tau dah kot kedai ni...tapi alkisah semalam baru aku jejak kan..tu pun sebab housemate aku dah jejak pastu dia gebang gebang dia kata dia suka makanan kedai ni...so haruslah acik kena try kan...

alah kedai ni kat Plaza Alam Sentral je pun...biasa kita tau kedai kedai makan kat PAS kat area bawah dan atas sekali kan...haa ni kedai ni area level 3 tak silap aku...satu level ngan Mr.DIY tu....

kedai nya kecik je pun...tapi makanan dia okey lah...makanan thai mari...

makanan kedai ni semua nya RM5 je...air semua RM2 juga...murah lah juga kan...kalau student tu dah boleh sangat dah...

bagi aku aku memang in lah ngan megi kerabu dia tu...sedap...pedas...perghhhh....huhu...pulut mangga dia pun okey...siap ada somtam dalam lesung tinggi tu...

cuma kedai dia takda nasi ye...tomyam2 tu semua ada lah....ada mee...ada meehoon...ada laksa..ada kuew tiew...semua nya kuah tomyam lah...pilih je nak mana...

so kalau korang dah bosan dah kan tak tau nak makan apa dah kat PAS tu...boleh lah korang try singgah2 test makan kat kedai ni...kedai nya memang penuh je orang aku tengok...siap kalau takda tempat kena tapau je lah...sapa yang suka pedas...memang boleh makan... :)







daaaaa :)


3 comments:

  1. Salam....

    uittt murah nya RM5 ker... pehhhh kalau kat situ hari hari makan situ jer... nasib je jauh

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Najib Ariyan

      hihi yer..semua rm5 kat situ...tp slack nya takda nasi...dia macam mee kuew tiew semua tu lah... :)

      Delete
  2. Dah takde dah kedai ni. Semalam gi sane dh tutup. Sedih.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...