Thursday 3 January 2013

Jengajalan Cuti Sekolah

Assalamualaikum....


Hahahaha kejadian bulan 12 2012 okey...then 2013 baru ko nak publish ke.???
so what to do...busy memanjang...belek belek dalam draft tetiba ya hampun lupa nak publish...oh my oh my... (padahalmalas)

actually masa cuti sekolah hari tu adik2 aku semua datang kl..dia orang sampai sini hr khamis malam..so terpaksa lah kakak dia ni melayan tetamu2 ni datang kan...so macam2 lah aku plan nak bawak dia orang ni pergi mana...

first trip cik kiah ni aku bawak dia orang pergi submit dulu..sbb nak pi tengok wayang Life Of PI...so jumaat tu aku halfday jer lah...balik umah pakcik aku yang tumpangkan dia tu...then ambil rakyat2 semua...


ni adik bongsu aku Haikal

dung dang dung dang kat submit tengok wayang bagai...pastu malam tu we all menumpang tido di umah sepupu aku kat PJ...sebab esok nya nak ke shah alam nak pergi canggih nak beli pakaian sekolah Haikal..


tapi sebelum gi canggih tu sempat aku singgah kat laundry dulu...basuh baju the rakyat semua...sebab susah lah nak basuh baju umah makcik ke umah sepupu ke...sebab holiday kita orang ni jenis holiday singgah2 situ..singgah2 sini...tak duduk setempat hahahaha...

jadi haruslah kena pi self laundry...senang...basuh dan masuk dryer terus...kering lipat siap! mudah kan...


pergi canggih kat PAS jer...sap sap soi kejap jer aku dah setel kan semua baju seluar belt sock haikal ni...hebat kan..? setel dah barang2 sekolah dia...tu yang mak aku list..so aku just follow the list jer...

ni haikal posing depan kedau hardware ioi mall...

lepas tu dia orang ni request lagi okey nak tengok wayang ...OH MY...kali ni nak tengok Breaking Dawn Part 2...okey...ku turut kan jua...moh kita ke IOI Mall jer...sebab malam hr sabtu tu ada invitation dari pakcik aku di Sri Kembangan...dinner kat umah dia...



show lambat lagi..so bawak the rakyat makan dulu...kebetulan aku ada baucer subway..so tanya dia orang nk makan subway tak..dia orang cakap okey jer...then moh kita ke subway...so separuh pakai baucer separuh cash...

lepas tu aku dapat baucer lagi siap ngan kalendar..hahahaha nampak sangat aku ni selalu makan subway kot...

lepas dah tengok wayang...pusing2 dalam ioi mall tu jengjalan ngan the rakyat...agak dah nak malam baru fikir nak keluar then nak ke sri kembangan plak...


kebetulan malam tu live bola kat tv...haaaa melepak lah we all sambil makan2 kat umah pakcik...sambil borak2 sambil makan...fuhhhh kenyang kot..


tapi tak leh nak stay borak2 then tengok tv..sebab esok2 pagi ahad tu we all nak travel jauh...jadi semua kena tido awal..hehehe...

so jom meh ler tido dulu...kul 4.30am dah nak gerak keluar umah...kang nanti tido lewat tak terbangun plak...

yang tu next entry okey....

so kuantan tunggu kamiiiiii !






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...